poniedziałek, 21 maja 2018

Wystawa ilustracji Bajkowe Kołysanki

Moi Drodzy,
nie mogłam się powtrzymać...juz teraz wiem, że inspiracje czerpię od ludzi. To Wy jesteście iskrami moich pomysłów, jesteście potrzebni do tego, żeby coś co kiełkowało od dłuższego czasu, przebiło się w końcu przez skorupę i ujrzało światło dzienne. Obawiam się z tego powodu o to, czy przypadkiem nie jestem cyborgiem....ale może jednak jeszcze nie umrę z przepracowania!

Zapraszam na wystawę, którą sobie wyśniłam i wymarzyłam, a potem poszłam na koncert do Klubu Herbacianego Nie Lubię Poniedziałków i tam przy rozmowie z właścicielką, wylazło co następuje:

Wieszam ilustracje Bajkowych Kołysanek i jeszcze kilka obrazów. 
Wernisaż 24 maja 2018 o godzinie 19:00
W Klubie Herbacianym Nie lubię Poniedziałków, ul. Szlak 14

Wystawa troszkę powisi, to znaczy aż do połowy czerwca, chyba, że wykupicie ilustracje ;)

Ci którzy przyjdą, będą mieli okazję powspółtworzyć ;) niespodzianka!

I oczywiście będzie z nami autorka tekstów Agnieszka Jaga Szeptalin. Będzie można z nią porozmawiać, zakupić książeczkę, wziąć autograf. Jaga jest przeciepłą i sympatyczną osóbką, którą warto spotkać na żywo! Zachęcam! 

Info na FB  >>klik<<

Wystawa podczas premiery Bajowych Kołysanek, fot. Jaga Szeptalin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz